…ξεχασμένο κείμενο έφηβης…

Posted: Μαΐου 25, 2011 in αποσπάσματα από βιβλία
Ετικέτες: , , , ,

Τι με χαλάει:

Οι μανούλες που κρύβουν τις δυστυχίες της οικογένειας κάτω από το παχύ χαλί του σαλονιού.
Οι ντάντηδες που, επειδή γάμησαν, το παίζουν μια ζωή πρωταθλητές.
Οι μύγες στα ζαχαροπλαστεία.
Τα ονειράκια της Χρύσας, που μουχλιάζουν μέσα σε μια καπελιέρα.
Τα δάκρυα και τα αίματα στα πρόσωπα των μικρών παιδιών.
Οι επέτειοι γενικώς, γιατί βρωμάνε φορμόλη.
Οι φόλες, γιατί δε θα μάθω ποτέ να τις αναγνωρίζω.
Ο ρομαντισμός της εξουσίας.
Οι μαλάκες που έχω ανάγκη.
Τα σκατά με γλάσο που προσπαθούν να με ταΐζουν όσοι φροντίζουν το καλό μου.

Τι δεν αντέχει η κοινωνία:

Τη φωτογραφία της!!

Τι δε θέλω να γίνω:

Πάπια σε τεχνητή λίμνη.
Κερκίδα σε αγώνα σικέ.
Λοφίο στο κεφάλι κάποιου κανίβαλου.

Τι θέλω να κερδίσω:

Τη ζωή μου ολόκληρη. Χωρίς ενέχυρα.
Θέλω ν’ αποφασίζω. Να διαλέγω. Να χαρίζομαι. Να γκρεμίζομαι αν γουστάρω, χωρίς να με περιμένουν στη γωνιά οι «νοσηλευτές» με το ιώδιο στο χέρι.

Τι με φρικάρει όταν το ακούω:

«Θυμάσαι που σου το’ λεγα;» Συνοδευόμενο συνήθως από κείνη τη γελοία κίνηση του δείκτη να σημαδεύει τον κρόταφο.

«Των φρονίμων τα παιδιά…κλπ» Τα’ χω χεσμένα των φρονίμων τα παιδιά.

«Ο κόσμος είναι κακός». Αλλαγές κάνει το κατάστημα;

«Εγώ στην ηλικία σου…» Ένα ψάρι που το λέγανε Γουάντα…
(Ουδεμία σχέση)

Τι κάνω:

Τρέχω. Τρέχω χωρίς να ξέρω ακριβώς γιατί.
Ίσως κάποιοι να με κυνηγούν. Ίσως και μόνη μου να κυνηγιέμαι.
Μου φωνάζουν και δε σταματώ. Τέρμα τα γκάζια…
Δε γαμιέται. Γιούχουουου!
Έτσι κι αλλιώς, το αύριο μοιράζεται με κουπόνια. Ως συσσίτιο.
Πλήρως ηλεγμένο και με συμπληρώματα διατροφής.
Δε βιάζομαι να καθήσω στην ουρά. Έχω καιρό.

Γιούχουουου!!…

Απόσπασμα από το βιβλίο της Αλκυόνης Παπαδάκη: «Στο ακρογιάλι της ουτοπίας», εκδόσεις Καλέντης
Σχολιάστε

