Κάτω απ’ τη ρόμπα της μαμάς

Posted: Μαρτίου 8, 2011 in σκέψεις
Ετικέτες: , ,

εαυτός παιδί: «εικόνες από τότε»

το χέρι μου μέσα στο χέρι της >>>>    η μαμά με πάει σχολείο
το στόμα της μου τραγουδάει >>>>    η μαμά κάνει δουλειές στο σπίτι
τα μάτια της μισάνοιχτα στον καναπέ >>>>    με προσέχει μην κάνω ζαβολιές
τα πόδια της σε μιά μεγάλη λεκάνη >>>>    η μαμά εξαντλημένη απ’ τη δουλειά

το χέρι της στο μάγουλο μου >>>>    με χαστούκισε γιατί έκανα μεγάλη ζημιά
το στόμα της με μαστιγώνει >>>>    η μαμά βλέπει τον έλεγχο με τους βαθμούς
τα μάτια της κλαίνε >>>>    η μαμά απελπισμένη με τις διαολιές μου
τα πόδια της τρέχουνε >>>>    η μαμά με τραβάει γιά να προλάβουμε τον αγιασμό

το χέρι της κατακόκκινο, αίμα >>>>    η μαμά φτιάχνει γλυκό βύσσινο
το στόμα της λέει ιστορίες >>>>    η μαμά καθαρίζει φασολάκια στην σκάλα
τα μάτια της κλαίνε από γέλια >>>>    παίζουμε μπιζ στην πλατεία
τα πόδια της με πονάνε >>>>    η μαμά με τσιμπάει με τα δάχτυλα των ποδιών της

το χέρι της άσπρο >>>>    η μαμά φτιάχνει χυλοπίτες
στο στόμα της κλασσικά εικονογραφημένα >>>>    με κοιμίζει
τα μάτια της βουρκωμένα, δεν με κοιτάει >>>>    η μαμά στεναχωρημένη, ο μπαμπάς είναι άρρωστος
τα πόδια της γυμνά >>>>    η μαμά πλένει την αυλή

το χέρι της καφέ σκούρο >>>>    η μαμά φτιάχνει γλυκό σοκολάτα γιά την γιορτή μου
το στόμα της και το στόμα μου >>>>    η μαμά και εγώ, στόμα με στόμα, τρώμε κριτσίνια
τα μάτια της απορημένα >>>>    προσπαθεί να λύσουμε μαζί προβλήματα αριθμητικής
τα πόδια της σε γόβες >>>>    η μαμά και εγώ επίσκεψη στη θεία Πόπη

το χέρι της με το μοναδικό της δαχτυλίδι >>>>    βαφτίσια της μικρής μου ξαδέλφης
το στόμα της στο κεφάλι μου >>>>    η μαμά με φιλάει στα μαλλιά γιά καληνύχτα
τα μάτια της γελάνε χαρούμενα >>>>    η μαμά και εγώ παίζουμε φιδάκι και με κερδίζει
τα πόδια της σε κίτρινα πέδιλα >>>>    η μαμά έρχεται να με δει στις γυμναστικές επιδείξεις

Αυτοβιογραφικό πέρασμα από σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής
Σχολιάστε

